home from Gotland!

Tjollahopps!
Nu är jag hemma igen ifrån gotlandia :)
Helgen har varit riktigt soft, även fast det inte var så mycket action.
Men det var inte därför jag åkte.

Nej, jag åkte för att få spendera tid med mina systrar, min pappa & framför allt - Labben =)
Man tror verkligen att man känner varandra, tills man rest tillsammans!
Så jag tyckte det skulle bli intressant att se vad som skulle ske.
Men allting jag lärde känna hos min älskling var bara positivt och nu är jag verkligen fast med dig =D
Pappa tyckte verkligen om dig, det märktes!!

Första dagen (fredag) åkte vi bil hela dagen, plocka upp ena syrran i jönköping - en stad som förvånar mig lika mycket varje gång pga dess lillstora storlek... - för att sedan åka gotlandsbåten till visby. allt gick nice and smooth.
Labben somnade i bilen och snarkade som fa-an hela vägen hem. Sen påstår han att han inte sov. pfft! bullshit!

Andra dagen (Lördag) åkte vi in till Visby :) Labben hittade en shorta, jacka & klocka som senare gick sönder. Som jag har fattat det, Labbens vanliga otur... Iallafall - sedan käkade vi pizza på adelsgatan tillsammans med Jac.
efter Pizzan såg vi åp bio tillsammans med henne & Malmis eller vad snubben nu heter.
Vi såg 2012! Den var helt okej. Lite konstigt slut bara...

Dag tre ( söndag ) chilla vi hela dagen. TV, sova, middag på kvällen med alla syskon. Sen kom Emmy och Jac hem till oss, och vi tog en sväng ner till Ljugarn en sväng för att fördriva tiden.

Dag fyra (Måndag, idag) Jag och labben tog båten till sthlm, chillade i stan, träffade hannah och tog den drygaste tåg resan hem! Kom just hem från detta...

OCH JAG SAKNAR LABBEN REDAN!
hur fan ska jag kunna sova utan dig nu?

bjuder på denna gamla bild! 7an tror jag haha.
/ Rizzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0