hahaha

haha, labben att bero på din kommentar på inlägget "kan inte sova" DU ÄR DUM I HUVUDET :D folk behöver inte tro någonting! FAN vad rädd jag var :D jag tänkte typ springa av tåget i farten eller något. Fick panik...



whatever!
Sitter på hotell lektion nu och har AS TRÅKIGT , eftersom jag har INGENTING att se fram emot efter denna dag, för CP labben är SJUK. mhmmm..........
Så jag får väl dra hem och köra på som fan med yoga! DET är iförsej lite kul. men sen då? när det är klart? vad ska ajg göra då?
dessutom kommer säkert lillen vara sjuk imorgon också.... fan för kött.
men SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT är du. tihihihihi.... nej nu fick jag ont i magen.


Måste börja arbeta med detta nu...
CIAO biatches / RIZZO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0