G to da B to da G

Jag har seriöst haft hicka i över en halvtimma!!!!!! Ni förstår inte hur ansträngande det är. Jag har liksom givit upp på att få det att sluta, och låter det liksom "go with dah flow" om man kan säga så...

Idag har jag varit i skuulan. Fick ganska mycket gjort, vilket var skönt!

Sedan har jag varit vid "läkarn" typ.

Seeeedan åkte jag och LaMben till Göteborg :) Fan vad lillen shoppra lots! Det sa liksom Kaching, så hade han köpt en sak, katching, nästa sak... och så höll det på hela eftermiddagen! Själv stod jag där och såg på som ett fån. Det finns så mycket jag vill ha, men så lite pengar.... Dessutom finns det andra saker att tänka på just nu än vad man ska ha på sig. Det är inte direkt vad som rör sig i mitt huvud nu för tiden iallafall.

Jag har så otroligt mycket att tänka på just nu att jag inte vet vart jag skall ta vägen!

Varför är det så typiskt att man träffar någon man verkligen vill bli en del av när man minst anar det - så är det i samma tid som man får erbjudande att ta sabbats år redan nu och jobba i , tjaa... Australien.
Hade det varit ett erbjudande jag fick i början av hösten hade jag inte tvekat en sekund.
Men nu finns det inte en chans på jorden. Jag lämnar inte min lääbouw här i kalla sverige. Aldrig.

Tänk om världen inte behövde utbildning eller pengar. Då hade jag tagit med mig min labben och stuckit på direkten...
Tänk om världen inte behövde utbildning eller pengar... Då kankse det hade varit dags att forska i "livets mening".
Jag spekulerade nämligen i detta idag medans Labben spelade bort en hundring i en apparat. Livet går ENDAST ut på att skaffa så bra utbildning som möjligt, bli rik och sedan bli ännu rikare. Man vill ständigt bli rikare än den andre. Och vem är egenltigen rikast i världen?
Jag har ingenting av detta? Jag är inte motiverad till utbildning. Och jag har med indraget studiebidrag inte speciellt mycket pengar.. Vad lever då jag för? :o mina damer och herrar... det måste vara JAG som är Jesus! Neh... Hade livet inte gått ut på detta, hade mitt liv varit perfekt. I Australien... i ett år... med Labben... Men nu blir det Sverige.. kalla kalla sverige.

Jag trodde ALDRIG att jag skulle dissa mitt favorit land Australien för en killes skull.

Som tur är, är det inte bara för en killes skull. Det är för Labbens skull. Och utan dig, vet jag faktiskt inte vad jag skulle göra. Du är en del av mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0