en till dagsaverkning!

Heeeeeeeeeej loosers!

Ídag har varit otroligt SEGT. Asså ni fattar inte... Först skola, vi slutade egentligen vid tolv. Men jag stannade kvar för jag trodde att jag skulle ha prov vid två.. men det var ju självklart nästa måndag, så där satt jag och tvingade mig själv till att plugga helt i onödan. Fast mamma säger ju att inget plugg är i onödan så jag litar väl på det!

Efter skolan träffade jag Labinot :) jag lekte med hans lillasyster Nita, käkade macka med Dunda och torkade bordet med hans andra broder som jag tyvär inte kan skriva namnet på eftersom jag fan inte kan stava till hans "namn" :D hahaha.

Sen gick jag och Labinot till Häggvall och spelade bandy :) Eller, han spelade bandy. jag kollade på! Fan vad man ser att han älskar det. BARA för att synas. Skriker och har sig. haha, idiot!

Imorgon antar jag att vi ska vara på häggvall ett tag förstr, sen ska vi hem till mig :) softish. fast jag vill se twilight.... blö... Kanske kan ladda ner den här :)

Godnatt Labben <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0