Du rör om mitt liv idiot <3

Idag kände jag något som jag ALDRIG har känt förut.
Jag är väldigt förvånad faktiskt... Jag trodde jag känt det förr, men det var bara en liten mini del av vad jag fick känna idag.


När vi var på ditt rum, jag kommer inte ihåg varför - men vi ställde oss upp ur sängen. Jag tror att du skulle borsta bort alla smulor ifrån sängen som du hatar att ligga i för man ska ha  "respekt för mat" eller vad du babblade om, haha :) Så fick jag väl något ryck som vanligt, så rätt som det var - stod jag där med armarna runt din nacke & du hade dina armar runt min midja. Och när vi kysstes där, just där - det gick som stötar genom hela min kropp. Det kändes som jag kunde flyga. Jag var så glad att jag fick tårar i ögonen. 
Nu får det inte bli ett missförstånd här, för jag blir lika dan varje gång, bara det att denna gången var det så starkt. Jag har aldrig varit med om det förut.
Jag lovar dig att i just det ögonblicket var jag världens lyckligaste.
Detta är ju bara början på en kärlek som kommer växa något otroligt ifrån min sida <3

Jag skulle inte ändra ett skit på dig.
du är perfekt.

<3


Kommentarer
Postat av: mannen

haha, jo ja babbla om att man kan inte ligga o fisa, dreggla (stavning), o grejer på mat för att ja tycker de är så fel. mat är någon vi lever på, utan den finns vi inte, därför har den all min respekt! du är så söt pärla! ja vet inte vad ja ska säga, men du är så jävla bra på beröra folk, speciellt mig. ja är så glad att du finns bebo! <3

2009-11-23 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0