yes sir!

sitter i skolan och känner mig så otroligt duktig.
På matten fick jag gjort mer än det man skulle gjort egentligen, och det är tillochmed ekvationer! Och jag är sämst på matte, så det kändes riktigt kul :)
Nu har vi turism. Jag ska skriva klart vårat arbete om land. Jag har som sagt Spanien. Det finns mycket att skriva om så det är ganska enkelt. Dubbellektion har vi dessutom så jag lär ju bli klar...
deadline ikväll....... gött.

Ska sitta kvar efter skolan till fyra. tycker det är soft. Man känner sig bra, och har inget dåligt samvete efteråt.
HELVETE. kom nyss på att jag skulle haft prov igår efter skolan..........faaan. Aja, ja får ta igen det en annan gång.

dags för turism.

saknar min lamben<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0