yes sir

Sitter nu hemma hos Sefedini family. Har varit med Labben, fast han gick just på träning :) så jag skall upp runt tio för att säga adjö till mitt hjärta. Sen skall jag ta bussen som går 22.30 till myggenäs.
Det suger att sova själv. Det går inte att somna!! Det är så sjukt, för jag börjar sakna honom efter bara en kvart när man åkt hem. Man blir helt villrådig, typ "vad skall jag göra nu?"
Även fast vi inte gör något speciellt när vi är hemma hos honom (no complaning alltså, det är mysigt). Fast vi brukar ju göra saker, som att åka in till stenungsund, göteborg, käka pizza :D haha osv. Så vi är inte helt tråkiga :D Anyway... Jag blir rastlös när jag inte har han i min närhet. Det känns liksom helt meningslöst att vara utan honom.

Dessutom drömde jag en sån äcklig dröm här om dagen!
Jag drömde att jag och Labben hade splittrat upp, och så stack jag upp till Umeå :O sen i drömmen kände jag hela tiden att jag var så olycklig - fast jag visste inte varför... Så i drömmen drömde jag att jag drömde :D haha, så drömde jag om labben. Och då kom jag på varför jag var olycklig. Så jag baxade någons mobil - tog första bästa bussen för att komma till Labben. Men av någon sjukt irriterande anledning hamnade jag på GOTLAND. Hela drömmen gick ut på att försöka ta sig till Labben för att få känna mig trygg igen.
Det slutade inte när jag vaknade heller. I över en minut trodde jag att jag och Labben hade gjort slut, jag vaknade av att jag ville spy typ. Sen, den känslan av lycka när jag fatta att det varit en dröm! whooo...
Men bara för det vill jag aldrig sova utan honom igen, för jag vill inte drömma så!
Det är det värsta som skulle kunna hända.

Anyway. som sagt, labben är på träning och jag sitter här framfrö datorn, hans bror sitter och spelar TV spel och syster Nita springer runt och babblar även fast ingen fattar vad hon vill.

Kanska sätta på en bra film?

ciao sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0