woho

Nuu börjar min nya liv :D
- Ska börja ta hand om mig själv igen, haha.. Har inte blivit så mycket på sistonde.

Igår var jag och Labinot och shoppade lite clothes.
Jag köpte ett par jeans, två tröjor, en kofta , två nagelack, en väska och en foundation.
Behöver bara ett par bra stövlar och en jacka så har jag allting sedan!

Ska tillbaka så fort som möjligt och köpa fler såna här jeans :) Dom kostade bara 200 kr.

vi käkade på en värdelöst ställe som heter eat i stenungsund................... FYFAN.
fråga labben om hur eat var så ska ni få ett riktigt svar haha.

aja..

har önskat mig följande i julklapp nu iallafall:

  • en liten bärbar dator
  • en mobil med goodie good kamera.
  • och lite småpengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0