två mål

Nu har jag två mål den närmaste veckan.

  • Shoppa in massor av nya kläder.
  • Börja springa och INTE glömma att stretcha... har ju glömt det i hela mitt liv. Och efter all ridning jag ägnat mig om resulterar det i att jag är ungefär lika vig som en ishockey spelare.....

Så vad MÅSTE jag köpa?

  • Smink. Det vanliga. puderfoundation samt concealer.
  • En eller felra snygga koftor. har ingen typ.
  • Underkläder behövs alltid.
  • JEANS. svårt för mig att hitta för dom blir alltid förstora konstigt nog.
  • några snygga t-shirts.
  • En väska är NÖDVÄNDIGT. min förra gick sönder...
  • Ett par stövlar jag alltid velat ha.
  • ett pack hela tights.
  • samt ett par glansiga tights.
  • En festklänning jag kan ha på jul/nyår.
  • pumps.
  • mössa
  • Halsduk
  • vantar.

Vadå, pappa - jag kan inte ljuga... det är såhär det blir när man aldrig shoppar.. då måste  man köpa allt på en gång.. men jag kan ju börja soft med den första rundan.

Ett par jeans, glansiga tights, en tshirt och en kofta, mössa, halsduk & vantar.
rakt in på kontot!
BEHÖVS VERKLIGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0