the winter is so cold - think it is time to move.

Den här dagen har varit väldigt blandad måste jag säga!
 - Först en massa tråkigheter, sedan ett nice bad :)

Tråkigheterna försvinner inte än på ett tag dessvärre. Men försvinner , det gör det!

Om allt går enligt planerna så kommer vi hem på måndag. Jag och Lappinot alltså =)

Så.. idag har vi bara chillat på läget, inte gjort någonting faktiskt. Men det har varit skönt...
Labben spelade CS och jag såg på TV. Camp rock faktiskt haha. Brukade hata den filmen, men det var något mys med den just idag... vet inte varför.
Sedan kom Lab upp också, till TVn alltså. Jag masserade honom med en huvudmassage grej vi har. haha det såg ganska roligt ut på hans miner :D

Imorgon är det Nyår då! Herregud.. 09 har gått fort. Har verkligen gjort mycket saker . Känns det som iallafall... Aja.

Ha det gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0