schema för att fördriva tiden.

Ska till Gotland imorgon.
Men eftersom det kommer suga något, måste jag fördriva tiden.
Självklart skall det bli skönt att få träffa pappa och alla söta vänner,
Men det blir ju till att sitta hemma  på kvällarna - och det är där det måste ske något.

Dag 1. 21/12. - Vara med pappa, Rida lite kankse? åka hem till Emmy blir det antagligen. Men känner jag den tösen rätt så ska hon väl på fiesta sedan så då får jag dra hem. försöka sova kanske? jag måste vara trött. annars får jag panik.

Dag 2. 22/12 - vara med pappa , åka in till visby och handla lite julklappar. Hem, rida - säkerligen träffa emma och alla andra noobs , sen hem o sova.

dag 3 23/12 - vara med pappa, Vara med någon eller några av tjejerna, ut och springa eller något så jag blir trött.. rida igen, gå och lägga mig.

dag 4 24/12 - Julafton. Det är ju iallafall någonting! Då lär jag väl rida (tradition) ner till granodlingen, tillbaka hem, fixa lite i stallet, hem, käka julbord, se på kalle ankas jul är ett måste! öppna julklappar och sen försöka bli trött på något otroligt vis. men det brukar ju vara mycket bra filmer denna dagen.

dag 5 25/12 - packa väskan, förbereda hem färd. gå igenom min garderob på gotland och sortera ut allt gammalt skit, vara med pappa och sen gå o lägga sig.

dag 6 26/12 - HEM SÅ FORT SOM MÖJLIGT. FLYG HELST, STRYPA MIN ÄLSKLING MED MINA ARMAR (en kram dvs) och sen ett möte.

observera att alla tomrom kommer att ufyllas med att ringa till Labben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0