ny dataa fuckers!

Nu har jag en liten perfekt bloggdator :) haha.
den är mini mini liten. den kallas till och med för HP mini.
Den har vitt tangentbord och vitt lock med lite blomit mönster på, fast det syns bara svagt. typ som en tapet lite... eller hur man skall förklara det.

Julen har varit riktigt lyckad faktiskt (om man bortser från att jag fick magkatarr, men nu har jag tabletter berädda att knapras om nytt anfall kommer).
Gustaf fick en apple iphone som han är riktigt nöjd med, och jag fick denna lilla datorn :)
Plus att jag fick :

  • 1000 kr presentkort på vila.
  • en grym hårinpackning för färgat hår.
  • grym hårschampoo för färgat hår.
  • en väckarklocka av pappa :D haha
  • ett armband av äkta pärlor av syrran
  • örhängen av äkta pärlor av sis
  • två böcker
  • sminkborttagnings medel
  • hudlotion coconut
  • ansiktslotion
  • lip balsam
  • hårspännen
  • shopping dag med mamma
  • halsduk
  • mössa
  • feeet gele råtta D: hahaha
  • snyggt linne av bror
  • deodorant som luktar as gott

kommer inte ihåg allt men det är mer...


f'ör övrigt kommer min älskade Labinot Sefedini imorgon :D
Jag kommer bomba detta lov med kameran. Nu när jag har en duktig dator skall det fan i mig börja bloggas ordentligt här!

men tills vidare, see yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0