no sleeeep

Nu har Labben kommit =) Gissa om jag är glad?
Vi sov till ett idag, men å andra sidan somnade vi inte förs än klockan fyra eller fem på morgonen.... busigt.

Nu på morgonen var det första vi gjorde att hitta en sladd till systemkameran. Så nu håller vi på att ladda den & har laddat upp bilderna som vi tog hemma hos labben.
Det finns bland annat väldigt vackra bilder på mig och lill labben (Leotrim om jag inte stavar helt fel..) när vi ligger och sover... dvs vit i ansiktet och färg på kroppen, världens dubbelhaka osv haha. Det finns även lite gulliga bilder där man ser mig, leo, hans syster och Dushi eller hur han stavas när vi sover på en fin rad:D haha ni ska få se.

Just nu är Labben ute och snackar med pappa och Gabriella. Så jag får väl joina snart.

inga planer kring dagen än så länge!

här kommer bilderna :) ciao


fina........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0