lost in a simple game

Min kropp verkar vilja att jag skall sova, äta, må illa, sova, må illa, äta - sova...
Men jag är TRÖTT på att sova. Ursh... Tro det eller ej, men jag är det. Jag brukar ändå älska att sova. mm, min favorit sysselsättning kan tänkas..

Just nu sitter jag i mitt rum med vinterjackan på för det är sjukligt kallt tycker jag. Tyvärr är det ingen som håller med mig. Det är tydligen 21 grader här inne vilket borde vara tillräckligt. Men det tycker inte jag! Jag tycker det är kallt.
Anyway... Jag har laddat ner några låtar. För tillfället spelas cat and mouse med the red jumpsuit apparatus.. Alltid undrat vad som fick de bandet att välja de namnet! Någon som vet?
Dom andra låtarna jag laddat ner än så länge är iallafall:
Slightly stoopid - wiseman
Rise against - swing life away.

Vet inte varför jag valde just dem låtarna, men det är antagligen för att Wiseman har jag sjungit på beatet. Swing life away brukade jag och emmy alltid sjunga medans hon spelade, och cat and mouse är väl något jag alltid velat sjunga...

Labben springer in och ut hela tiden. Vet inte varför, men han spelar CS inne i Gustafs data rum... Hans gamla cs nörd sinne börjar väl smyga sig tillbaka sorgligt nog. Vet ju hur killar blir av CS. Psykfall som aldrig växer upp.
Anyway, alldeles nyss sprang den idioten in här och var bättre än mig på engelska (?!) whaat.... Han säger själv att han inte kan engelska. och jag har pratat engelska så länge jag kan minnas.
Ordet var stupid.
Lab: - det stavas med U. Stupid.
Jag: - Naaj, det stavas med två O'n idiot.
Lab: - Nej det är U... är du dum eller?
Jag: (tänker lite först, kommer på att han har rätt - men lyckas snabbt vända det) - Idiot, bandet stavas med två O'n. daah.
Lab: - ahaa...

haha snacka om att rädda situationen där ;) Man vill ju inte göra bort sig direkt...

Försökte trycka i mig en körv alldeles nyss. Men idioterna som gjort korvarna har gjort dom med ett knallrött omslag som man tydligen skall äta :S smakade som att tugga i plast... ursh.

Aja, vet faktiskt inte mer vad jag ska skriva.

Här får ni ett bildspel för sakens skull.
     
trallallalala.. nita gör lack själf!             öhm.. vafan - pratar du me mig?


UT! dörren är här din jävel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0