japps

Hej hej hemskt mycket hej.

sitter i skolan och funderar. Det här kan bli spännande. dessutom undrar jag vart min klass är, för vi har börjat för ett bra tag sedan.... hm...

för tillfället vet jag varken ut eller in,
Jag vet inte om coca colan jag dricker är avslagen eller inte. Dvs är den äcklig eller god? Är jag egenligen sugen på den? ... aja, det är money - så varför inte.

Ont i magen har jag haft i en vecka nu. känns jäötte bra..

Gjorde en refräng på Mikes låt iförrgår iallafall. Helt okej presterat av mig, men långt ifrån mitt bästa. Låter lite som en ammatör. dessutom kom en annan låt som jag var med på i typ två sekunder upp på hans myspace upp också. Med Emran, mike, Labben, Jimmi och jag  (i dom tre sekunderna dock..) Jag ska skriva länken snart när jag hittar det.

Aja, hari nte mkt mer på hjärtat...
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0