happy new year

Här med har 2009 sin sista dag.
Min vanliga otur är ju att jag är sjuk idag :) Just idag! helvete...
Labben är tjurig över något :) jag vet inte vad. Men det är antagligen för att jag är bitchig mot alla just nu.
Men hallå, mår jag dåligt är jag inte trevlig. Jag liksom tänker inte på det!
Det bara blir...

Just nu sitter jag framför brasan och känner mig hungrig. Men jag vet att hungern är bara ett tecken på att jag inom en timma kommer vara springandes i full fart mot badrummet med allt upp i halsen.
Så jag kan lika gärna låta bli att äta. Det stannar inte där :)

Pappa ser på hästhoppning där uppe. Vill också se, men det är så varmt och skönt här vid brasan att jag inte har någon lust att lämna paradiset. Men kankse jag borde...

Däremot har jag inget mer att skriva för tillfället än att dom spelar världens sämsta band på radio så kallade BWO med låten open doors. URSH.

puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0