god morgon

Goder morgon gott folk!
Hur mår ni ?
- Jag mår skit illa. ursh!

Idag händer det två roliga saker.
Labben kommer & jag skall till Emmy :) Länge sedan vi sågs sist.
ber bara till gud att jag slutar må såhär illa...

Vi kommer säkert sitta och snacka skit om jag inte har helt fel =)  Men det är like old times, så de blir prima skinka jupp jupp.

jahaaa... kan illa måendet gå över?
jag hade liksom hoppats att det skulle gå över under natten.
Men nej nej! Sån tur hade jag inte det naj.

Nu ska jag ta mig upp, dricka te (kanske lbir bättre), packa ner litegrejar i hand väskan så jag har resurser dvs ´medicin, och fråga pappa hur fan labben ska göra vid båten.

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0